12 Ocak 2012 Perşembe

Yiğido'dan İnciler

Kuzucuk arabada direksiyona geçmek istiyor bu aralar. "Sürücem anne" diyor ne zaman o koltuğu boş görse. Ben de "biraz daha büyü, baban kadar ol sürersin" diyorum aklımca durdurabileceğimi düşünerek. Geçenlerde çorabını giydirirken kendisi giymek istedi ve "büyüdüm ben anne, baba oldum." dedi. 19.10.11

Okuldan alırken Yiğit'i hep okul bahçesindeki kaydırak vs. oyuncaklara binmek ister. Ben de "tamam, ama 1 kere kay gel bekliyorum" derim. ben 1 kere deyince "on anne onnn" der üzerine basa basa. geçenlerde yine böyle bir pazarlık anında bi sorayım dedim çocuğunun dahi olduğunu düşünen her anne gibi böbürlenerek; Yiğit 1 mi büyük 10 mu oğlum? Yiğit'in cevabı düşündürücü: üç. 02.12.11

Geçenlerde mandalina yiyoruz Yiğitle, elimdeki king mandalinayı gösterdim, bundan ister misin oğlum? dedim jest yaptığımı düşünerek. hayır anne o çekirdekli! dedi çok bilmiş. ve devam etti: "anneler için "11.01.12




-ömetten: öğretmen

- ami: mavi

- alabilibili: alabilir miyim

- üüb : büyük

- üçüç: küçük

- ebit: balık

- yot: yok

- innet: inek

- ebin: Pelin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder